Monday, 12 November 2012

ISTANBUL , AKU DATANG ....





Good Morning semua , mulakan pagi anda dengan senyuman manis bukan senyuman pahit .. hehe :) pagi nih zurin nak update sikit tentang ISTANBUL , AKU DATANG ..... ^_^
ehhh , best gilerrr cerita nih . romantik . sweet . funny then so sad ... 
11.11.2012 zurin pergi panggung wayang di berjaya , megamall ... si diajak zurin pergi tengok wayang , so ? ape lagi zurin pergi jerk lah . dia nak belanja -_- haha . zurin ajak dia tengok ceritISTANBUL , AKU DATANG nih lah ... zurin minat cerita-cerita yang romantik . harap maaf sesiapa yang tidak berminat :p Sampai jerk kt megamall , terus pergi beli tiket dulu ... movie nih start pukul 12:10pm ? kami beli tiket , pukul 11:20 ? so , diajak zurin pergi mkan dulu ... katanya , perut nya lapar sih . hehe :) kami pergi cari restoran , akhirnya dia nak makan dekat restoran RasaMas .. hmm :/ RasaMas lagi ? bosan >.<

Then , lepas tu kami pergi tengok wayang ... masuk jerk dalam panggung tu , tak lah ramai mane pong . zurin punya lah tak sabar nak tengok cerita tu .. EXCITED katakan :D bla . bla . bla . bla , cerita tu time part akhir . sedih sesangat :'( zurin rasa nak nangis jerk .. hmm . tp , bf zurin tu macam tkda perasaan jerk . maklum lah , dia bukan minat sangat cerita-cerita romantik nih .. nih pong secara terpaksa dia tengok , sebab zurin nak tengok jugak cerita tu . kalau tidak zurin merajuk sebulan :o hakhak . bf zurin nih minat cerita yang ganas-ganas jerk . macam budak pailang , taikun . haa ? cerita macam tu dia suka lah .. lawan-lawan semua tu , maklum lah Pekan dia yang pegang . nak jadi pailang katakan :3 hahaha


sokey l
ah , sampai sini lah zurin cerita ... tapi padangan zurin tentang cerita nih ? memang best gilerr . romantik and funny :) okey , zurin nak keluar nih .. jumpe lagi guys :) papai <3


No comments:

Post a Comment