Thursday 23 August 2012

MOHD KHAIRUL IZWAN :)

Assalammualaikum , dan selamat pagi semua :) haaa ..... pagi-pagi aku dah update BLOG kesayanganku nih . hehe ^^ pagi nih aku nak ceritape yang berlaku semalam dan malam tadi .


T
arikh 23/08/2012 , aku telah dimiliki oleh jejaka yang bernamMOHD KHAIRUL IZWAN :) walaupun kami baru couple hari yang ke-2 , tapi aku rasa bahagia pasti ada disitu . Walaupun awak bukan yang pertama dalam hidup saya , tapi saya harap awak yang terakhir dalam hidup saya :') LOVE U PAPA ^^ Jangan sia-siakan harapan saya nih . Sekali saya dah dapat memiliki awak , memang susah saya nak lepaskan awak . Itu janji saya * Then , saya harap awak tak macam ex-2 boyfriend saya yang dulu , tak pernah nak hargai saya . Saya harap awaklah yang dapat membahagiakan saya .. saya sayang awak sangat-sangat , tolong terima sayang saya dengan seikhlas hati awak . Saya bukanlah seorang gadis yang cerewet dalam memilih pasangan hidup .. Siapalah diriku ini untuk memilih berlian sedangkan , saya hanya sebutir pasir yang wujud di mana-mana . Tetapi saya jugak punya keinginan seperti gadis-gadis lain dilamar lelaki yang bakal dinobat sebagai ahli syurga , memimpin saya ke jalan syurga . Bukan rupa yang saya impikan , bukan harta yang saya inginkan ... Tetapi sandaran agama yang ada dalam dirimu yang saya perlukan ..... # Andainya kamu adalah jodohku yang tertulis di luh mahfuZ , allah pasti mencampakkan rasa kasih di dalam hatiku jua hatimu kali pertama kita berpandangan kelak . Bahagia pasti menjadi milik kita , itu janji allah :) Walaupun seribu lelaki suka saya , sayakan sukawak sorang . Walaupun seribu lelaki inginkan saya , saya tetap pilih awak sorang . Saya mencintai awak bukan kerana paras rupa tetapi hati awak yang mampu menjaganak Encik Zaini yang nih selama-lamanya .





SAYA SELALU MEMASANG ANGAN UNTUK MEMBINA ISTANA INDAH ... DIA SEBAGAI RAJA DAN SAYA SEBAGAI RATU ♥ BIARPUN ISTANA ITU HANYALAH PONDOK KECIL , SAYA TAHU BAHAGIA AKAN ADA DISITU ... YANG DINANTI BUKANLAH LAMARAN DENGAN BATU PERMATA .. CUKUPLAH AKAD DAN JANJI YANG SETIA :)  

1 comment: